Nová Série N nabízí nejlepší produktivitu a nejširší škálu výbavy ve své třídě, reprezentuje severskou praktičnost s výbornou ergonomií i vysokou kvalitou.

Zákazník si může vybrat velký rozsah výkonu a obrovské množství příslušenství. Série N se vyrábí ve třech modelových řadách – HiTech, Versu, a Direct. Všechny modely jsou vybaveny moderními motory AGCO POWER splňující novou emisní normu Stage 3B.
Konstruován a vyráběn ve vlastní režii Traktory značky Valtra včetně modelu N jsou kompletně vyvíjeny a vyráběny společností Valtra. Všechny základní části traktoru jako je motor, rám, převodovka, vývodový hřídel, zadní náprava, hydraulika, kabina a kapotáž jsou vyráběny nebo navrhovány společností Valtra. Ostatní dodavatelé jsou špičkoví výrobci, nejlepší ve svém oboru.

Motor

Výhody motorů Sisu Diesel

 

  • Extrémně odolné a spolehlivé
  • Stejné komponenty jako u motorů o objemu 7,4 l: -kliková hřídel, písty, ojnice
  • Dlouhý interval údržby: -výměna oleje každých 500 hodin provozu
  • V poměru výkon/hmotnost je to nejvýkonnější motor mezi všemi traktorovými
  • Nízká spotřeba paliva v širokém rozsahu otáček
  • Nízká tepelná zátěž – prodlužuje životnost motoru
  • Vysoký kroutící moment při nízkých otáčkách
  • Tichý a klidný chod
  • Výborné startování i v mrazivých podmínkách

Elektronické řízení motoru(EEM)

Elektronické řízení motoru (EEM) umožňuje regulovat rychlost jízdy, což dovoluje řidiči přednastavit ideální pracovní rychlost buď podle řídící rychlosti nebo podle rychlosti otáček vývodové hřídele.

Vstřikovací systém Common Rail(N101-N141)

Motory Common Rail (CR) nabízejí vysoký kroutící moment v celém rozsahu otáček v kombinaci s nízkými emisními hodnotami a výbornou spotřebou paliva. CR motory v kombinaci s elektronicky ovládanou převodovkou Powershift se vyznačují nízkou spotřebou paliva a minimálními nároky na údržbu.

CR motory mají vysoký vstřikovací tlak paliva i při nízkých otáčkách motoru. Každý vstřik paliva je elektronicky rozdělen do několika fází, což zajišťuje hladký běh motoru a nízkou hladinu hluku. Zároveň tyto motory pružně reagují na změny zatížení a tím je redukována potřeba častého přeřazování. Motory SisuDiesel disponují vysokým kroutícím momentem, který je dosahován už při nízkých otáčkách. Díky tomu i při náhlém poklesu otáček má motor dostatečnou zálohu kroutícího momentu. Maximální výkon je dosahován už při 2000 ot/min. Navýšení výkonu transport boost dodává extra výkon při zařazených rychlostech H2, H3 a H4 rovnající se 121*, 133*, 144* a 160* koní.

Snížené otáčky(650 rpm)

Snížené otáčky (HiTech a Advance) je novinka vyvinutá Valtrou. Při parkovací pozici a zatažené ruční brzdě klesnou otáčky motoru na 650 ot/min. To má vliv především na spotřebu paliva i snížení hluku v kabině.

Ecopower

Valtra N111 EcoPower snižuje spotřebu paliva o 10 – 15% díky sníženým otáčkám motoru. Průměrná rychlost pístu je o 20% nižší než u klasických motorů. S touto vlastností koresponduje i prodloužení životnosti motoru. Mokré uložení vložek motoru a mezi chladič prodlužují životnost celého motoru. Valtra N 111 EcoPower znamená úsporu nákladů na hodinu provozu traktoru, je ohleduplná k životnímu prostředí díky nízkým emisím a snížení hluku o 4 – 5 dB.

Dva traktory v jednom

Novým rysem Eco Poweru je možnost volby mezi výkoným Eco Modem a standardním Power Modem.

Eco Módse skutečnými znaky Eco Poweru

  • Předepsaná rychlost 1800 rpm
  • Zvýšená úspora paliva o 10%
  • Méně hluku
  • Snížená rychlost pístu, ovlivňuje chod motoru
  • Vysoký točivý moment dokonce při 1000 rpm
  • Široký výběr otáček

Eko Módpoužití:

  • Pro maximální využití paliva
  • Pro přípravu půdy
  • Pro všechny užitkové práce
  • Pro různorodou práci
  • Pro rychlost vývodové hřídele 540

 

Power Módnabízející přibližně stejný výkon plus zvýšený při přepravě

  • Předepsaná rychlost 2200 rpm
  • Navýšení výkonu při přepravě 11 hp (8 kW)
  • Maximální rychlost Eko Módu 40 nebo 50 km/h závislá na technických podmínkách
  • Vysoký výkon vývodové hřídele

Power Módpoužití:

  • Pro těžkou práci vývodové hřídele
  • Pro vysokou průměrnou rychlost v kopcovitém terénu
  • Pro vysoký výkon hydrauliky

Ecospeed

EkoSpeed je založen na 50-km/h převodovce, ale nejvyšší rychlost je omezena na přibližně 40km/h (maximální možná rychlost jež je závislá na naložení je 43km/h.

• Maximální rychlost 40km/h je dosahována při přibližně 1800 rpm a je závislá na velikosti pneumatikách • Rychlost s H4, Delta PS druhý převod: 40 km/h při 2200 rpm • Rychlost s H4, Delta PS 3rd převod: 40 km/h při 1800 rpm • Nižší spotřeba paliva • Méně hluku, Nižší opotřebení • Zahrnuto pro modely N111e-N141

Všimněte si, že rychlostní schéma modelů EkoSpeed je stejné jako u 50 km/h modelů nehledě omezení na H4 na 40km/h.

 

Technická specifikace

HiTech Classic/HiTech HiTech/Advance
MODEL N82 N92 N101 N111e N121 N141
Motor, SisuDiesel 44DTA 44DTA 44CTA 44CVA 44CWA/49CWA 44CWA/49CWA
Počet válců/ objem, l 4/4,4 4/4,4 4/4,4 4/4,4 4/4,4 (HiTech) 4/4,9 (Advance) 4/4,4 (HiTech) 4/4,9 (Advance)
ECO- MODE POWER- MODE
Jmenovitý výkon, kW/hp/ ot/min ISO 14396 64,5/88/ 2270 74,5/101/ 2270 81/110/ 2200 91/124/ 1800 90/122/ 2200 98/133/ 2200 110/150/ 2200
- s transportním navýšením 84/114/ 2200 93/126/ 2200 101/137/ 2200 113/154/ 2200
Točivý moment Nm/rpm 360/1400 405/1400 460/1500 570/1200 500/1500 540/1500 580/1500
Systém vstřikování paliva mechanicky mechanicky common-rail common-rail common-rail common-rail
PŘEVODOVKA Power shuttle převodovka Syncro shuttle převodovka / Power Shuttle převodovka Power shuttle převodovka
Počet převodových stupňů, standard 36+36 36+36 36+36
Reverzace Electrohydraulicky, páčkou bez použití spojkového pedálu Mechanicky se synchronizací/ Electrohydraulicky, páčkou bez použití spojkového pedálu Electrohydraulicky, páčkou bez použití spojkového pedálu
Řazení pod zatížením Automaticky electrohydraulicky, programovatelné řidičem Automaticky electrohydraulicky, programovatelné řidičem Automaticky electrohydraulicky, programovatelné řidičem
PTO
540/1000 rpm optional optional optional - optional optional
540/540E rpm optional optional optional - optional optional
1000/540E rpm optional optional optional optional/standard optional optional
Závislost na pojezdu optional optional optional optional optional optional
BRZDY Hydraulické vícelamelové
Parkovací brzda hydraulická mech./hydr. hydraulická
HYDRAULIKA
Max výkon čerpadla, l/min/tlak, bar 73, 196 73, 196 73, 196 73, 196/ 115, 205 73, 196/ 115, 200 73, 196/ 115, 200
Autcontrol B s automatickým vyrovnáváním ramen standard standard standard standard standard standard
Zvedací síla na koncích ramen, kg 4000 4000 5600/7700 5600 (7700)/ 8100 5600 (7700)/ 8100 5600 (7700)/ 8100
Čelní závěs zvedací síla, kg 3600 3600 3600 3600 3600 3600
Rozměry a hmotnost, standardní pneumatiky 14.9R24/18.4R34 14.9R24/18.4R34 14.9R24/18.4R34 (HiTech) 14.9R28/18.4R38 (Advance) 14.9R28/18.4R38
Rozvor, mm 2535 2535 2565 2565 2565 2565
Délka, mm 4315 4315 4499 4499 4499 4526
Šířka, mm 2270 2270 2268 2268 2268 2408
Height, mm 2760 2760 2825/2895 2825/2895 2825/2895 2875/2945
Poloměr otáčení, m 4,5 4,5 4,7 4,7 4,7 4,7
Světlost zadní nápravy, mm 450 450 500 500 500 500
Hmotnost, kg 4650 4650 4850 4850 4850 4950
Palivová nádrž, l 220 220 220 220 220 220

Specifikace může být změněna, všechna práva vyhrazena.